margine_sus
Multi Soft
multisoft
multi soft

Introduceti cuvantul/fraza dorita:

cauta in multisoft

navigare raoida in multisoft

AZet

Lansare modul "Mobile Order" pentru vizualizarea si rezervare de la distanta, pe pdaphone, in regim operativ, a stocurilor de marfuri din depozit.
 

Asistenta tehnica

In urma implementarii integrale a sistemului, clientii pot apela in continuare la noi din diverse motive:

  • modificari de legislatie;

  • modificari in structura sau fluxul firmei;

  • solicitarea unor functii sau rapoarte suplimentare;

  • incidente hardware, software sau virusi;

  • instruire suplimentara in cazul schimbarii de personal.

  • In toate aceste cazuri sunt posibile doua metode de colaborare:
  • comanda punctuala;

  • contract permanent de asistenta tehnica.

Varianta a doua este cea agreata de noi, pentru ca ne permite sa adoptam o politica de angajari direct proportionala cu numarul si valoarea contractelor de asistenta. Din acest motiv, clientii cu contract permanent au totdeauna prioritate.

Uneori, acolo unde aplicatiile suporta modificari frecvente, indeosebi de legislatie, clientii sunt cei care solicita incheierea unui contract permanent de asistenta tehnica. Avantajele pe care le obtin sunt multiple:

 

  • interventii prompte, in maxim 24 ore;
  • modificarile de legislatie sunt acordate chiar in cazul in care clientul nu a aflat inca de ele;
  • valorile contractelor sunt modice, motiv pentru care sunt suportate mai bine, dar constante, drept pentru care pot fi introduse in bugetul de cheltuieli.

Oricum, indiferent de metoda de colaborare, toate aplicatiile au fost intretinute in timp si nici un client nu a avut motiv sa se planga.

Modalitati de interventie:

  • Exista posibilitatea intretinerii aplicatiei de la distanta, ce permite modificarea si sau corectarea eventualelor erori rezultate din utilizarea necorespunzatoare a sistemului sau schimbarea unor setari la cererea clientului. Interventia de la distanta se realizeaza doar cu acordul clientului. Se aduce la cunostinta clientului cand si în ce scop se face accesul pe serverul acestuia.

Avantajele pentru beneficiar ale unei asemenea modalitati de assitenta:

 

  • solutie economicoasa din punct de vedere tehnic, asigurand totodata securitatea datelor;
  • reducerea timpului de asteptare a beneficiarului pentru remedierea erorilor;
  • reducerea substantiala a cheltuielilor cu deplasarea echipei de service.
  • Interventie la sediul beneficiarului, la solicitarea acestuia, in cazul in care problemele nu pot fi solutionate prin celelalte modalitati de actiune.

  • Forum – pus la dispozitia utilizatorilor pentru solutionarea erorilor simple de operare cu sistemul.

margine_jos